Skip to content

TIJDELIJK GEEN PARKEERGELEGENHEID VOOR DE DEUR

Beste bezoeker, de komende maanden worden er herinrichtingswerkzaamheden aan de Oosterlaan uitgevoerd waardoor er GEEN parkeergelegenheid is bij ons voor de deur. Wij adviseren je om met het openbaar vervoer te komen of je auto te parkeren in parkeergarage Stationsplein (afslag 18 vanaf de A28).

TIJDELIJK GEEN PARKEERGELEGENHEID

Klacht melden

Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op.

De medewerkers van Stimezo Zwolle stellen alles in het werk om onze cliënten zo goed mogelijk te behandelen en het verblijf in onze kliniek zo aangenaam mogelijk te maken. Toch kan het gebeuren dat jouw verblijf in de kliniek niet helemaal naar wens verloopt en je niet tevreden bent. Wanneer dat het geval is, horen we dat graag. Wij waarderen het juist zeer als onze cliënten hun ervaringen melden, óók als het een minder goede ervaring is.

 

Wanneer je een klacht hebt, kun je deze het best direct bespreken met degene bij Stimezo Zwolle, waarbij jouw klacht is ontstaan. Als je dat niet wilt dan kun je jouw klacht ook neerleggen bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Hieronder lees je hoe dat in zijn werk gaat.

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070 – 310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

 

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

 

geschillencommissie-zorg

Klachtenformulier

Jouw klacht
Akkoord met privacybeleid
reCAPTCHA is required.